13 czerwca 2015

MY HAIR

Czasami dostaje dużo pytań na ask'u o tym jak pielęgnuje swoje włosy ale nie odpowiadam już
tam tak często bo jakoś znudziła mnie ta strona i w sumie lepiej jest mi to opisać tutaj
dokładniej jak je pielęgnuje niż odpisać na szybko.
Tak więc może zacznijmy od tego że myje włosy co 2 dni i zazwyczaj tylko pod wieczór, używam szamponu i odżywki z firmy Gliss Kur, naprawdę świetny szampon i odżywka! i zawsze tylko po tym szamponie mam takie gładziutkie włosy! Raz na jakiś czas używam też suchego szamponu
z firmy Sayoss. Moje włosy są też strasznie gęste i grube dlatego zazwyczaj chodzę 2/3 razy
w roku do fryzjera na ścięcie włosów, zazwyczaj je po prostu cieniuje i ścinam gdzieś tak z
dobre 5 cm. Chociaż w tamtym roku na wakacje zaszalałam bo miałam włosy już do pupy
a ścięłam je aż do ramion! Ale naprawdę nie żałuje, bardzo podobała mi się ta fryzura i
teraz znowu się zastanawiam nad ich ścięciem na lato haha ale nieee wiem kurczę trochę
tęsknie za moimi długimi włosami i może wstrzymam się bo jeszcze przed wakacjami chcę
iść do fryzjera na poprawienie ombre i podcięcie końcówek.
Będąc w Polsce na majówce używałam maseczkę do włosów mojej siostry z firmy MILA
i jest naprawdę super! ma też taki piękny zapach naprawdę haha:D i właśnie też będę musiała
ją sobie zamówić bo jest świetna. I już naprawdę jakiś czas temu, chyba nawet w grudniu
kupiłam u siebie na stażu taki olejek do włosów z firmy CHI i go używam zazwyczaj PO wyprostowaniu włosów lub po zrobieniu loczków, wtedy to wygląda jakbym
wyszła prosto z salonu fryzjerskiego haha!:) Może niedługo jak mi się uda to zrobię takiego
posta o fryzurach jakie sobie najczęściej robię, o produktach jakich używam i w ogóle:)
tak wiec to było chyba na tyle, właśnie tak wygląda moja pielęgnacja włosów,
nic trudnego i nic skomplikowanego haha:)
 
 
Mam też dla was małą recenzje książek autorki Gayle Forman, będąc w Polsce na urodziny
dostałam od przyjaciółki dwie książki 'Zostań,jeśli kochasz' i 'Wróć,jeśli pamiętasz'
naprawdę świetne książki! są one tak ciekawe że jak się zaczyna czytać to nie chce się przestać!
Mi wystarczyły dokładnie tylko 2 dni na przeczytanie całej książki.
Teraz tylko czekam właśnie na drugą część filmu żeby porównać
co jest lepsze,film czy książka. No i czekam też na kolejne książki tej autorki :)
 














 
 


3 komentarze:

  1. Masz świetne włosy, też takie chcę! *;*
    Super zdjęcia :)


    Zapraszam do mnie: http://miecwlasnezycie.blogspot.com/2015/06/rozdzia-10.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog :) Zapraszam do mnie http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń