7 marca 2015

HONOLULU

Hej kochani! Dalej do mnie nie dociera,że te ferie tak szybko minęły... Po tygodniu stażu i 
szkoły nareszcie mogę odpocząć. Pod koniec ferii zgłosiłam moje podanie do szkoły fryzjerskiej 
i dzisiaj przyszedł już do mnie list ze szkoły i 1 kwietnia mam już rozmowę:o mega się boje,
w sumie jak zawsze. Przerażają mnie takie rozmowy haha,co roku u mnie tak jest! To już 
będzie 4 rok z rzędu jak idę do nowej szkoły. Przeraża mnie też to,że ta szkoła jest w większym
mieście i będę musiała dojeżdżać, modlę się abym nie musiała pomieszkiwać w jakimś akademiku!:(
Omijając już szkołę w końcu udało umówić mi się z Patrycją na zdjęcia! tak dawno nie stałam 
przed aparatem,że aż dziwnie się czułam haha ale jestem zadowolona z efektów :)

Jeśli Wam także podobają się zdjęcia jakie zrobiła mi Pati to tutaj macie link do jej






2 komentarze:

  1. Super stylizacja<3
    http://agataweranika.blogspot.com/2015/03/co-usuneabym-z-blogosfery.html

    OdpowiedzUsuń